Jak propagovat snadno, rychle a efektivně?

Nejsnadnějším způsobem propagace je osobní doporučení na základě vlastních zkušeností...

...a následné přípomenutí prostřednictvím e-mailu, který má dnes k dispozici takřka každý.

Tento postup při propagaci je z dlouhodobého hlediska vnímán jako nejúčinnější. Zkrátka pořád platí jednoduché pravidlo = lidé nakupují od lidí = lidé prodávají lidem. Žádná sebelepší reklama tento způsob nemůže překonat a co je neméně zajímavé, tak tento postup při nakupování začíná oslovovat stále více lidí a určovat jejich finální rozhodnutí o nákupu.

Je to hodně dobrá zpráva pro vás jako partnery Somavedicu, protože na základě vlastní zkušenosti se Vám Somavedic bude propagovat nejlépe a naše zkušenosti to potvrzují. Naprostá většina klientů nás doporučuje i bez získání jakékoli provize.

Pojďme se vrátit zpět k tématu a podíváme se jak na to. Uveďme si jednoduchý příklad celého procesu, který bývá zcela běžný.

Petra má doma Somavedic Uran v kuchyni a vedle něj karafu s vodou. Pořizovala si ho kvůli špatnému spánku a chronickým problémům, které se za léta shonu a pracovního vytížení začaly projevovat a byla nucena je řešit. Somavedic ji pomohl tyto problémy vyřešit a cítí se doma již mnohem lépe. S odstupem času si všimla, že se její život zlepšil v mnoha ohledech.

K Petře přijde na návštěvu její kamarádka Marcela, která si postěžuje na nervózní chování manžela, že její malý syn špatně spí a že i ona pociťuje únavu a vyčerpání. V této chvíli Petra řekne o svojí zkušenosti se Somavedicem a o postupném zlepšení na mnoha úrovních, vezme Marcelu do kuchyně a dá ji ochutnat vodu upravenou Uranem a potom z kohoutku.

Marcelu Somavedic zaujal, ale ještě není plně rozhodnuta, že si ho koupí také. Petra jí nabídne, že ji pošle do e-mailu link na webové stránky. Najde tam modely, reference a videa atd. ať se rozhodne sama jak uzná za vhodné. Že je možné si Somavedic i vyzkoušet na 2 měsíce.

Nutno dodat, že Somavedic se praktický nedá prodávat agresivně a ani slevy příliš nefungují.  Každý kdo to vyzkoušel, tak postupně zaznamenal snižování prodejů prakticky na nulu.

Somavedic zkrátka zná svou cenu...

Po skončení Petra usedne k počítači a pošle Marcele e-mail s unikátním odkazem, který získala při přihlášení do provizního programu. Marcela si e-mail otevře o pár dnů později a rozklikne si odkaz na web somavedic.cz a na základě přečtených referencí a videorozhovoru s Ivanem Rybjanským se rozhodne Somavedic vyzkoušet a nakupuje Somavedic Medic Uran. Petra následně vidí ve svém účtu affil.somavedic.cz připsanou provizi 1700 Kč.


Jak jednoduše připravit e-mail s vlastním unikátním odkazem?

Tento zdánlivě jednoduchý postup má hned několik benefitů:

  • e-mail působí důvěryhodně a neformálně (má mnohem větší váhu než reklamní e-maily)
  • potencionálnímu e-mailem klientovi se připomenete (důležitý a podceňovaný faktor)
  • dáte mu doporučení, informace a odkážete ho na oficiální web výrobce
  • a jako odměnu za vaši práci s klientem získáte 10% z nákupu v našem e-shopu (nákup musí učinit do 30 dnů)

Můžete si samozřejmě vytvořit svůj vlastní vzor (doporučuji poznámkový blok) nebo na začátku pište celý e-mail klientovi individuálně. Nezapomeňte být struční a hlavně vkládat svůj unikátní odkaz, kterým se započítá vaše provize.


Registrujte se (v případě, že již účet máte stačí se přihlásit) do programu na affil.somavedic.cz kde naleznete svůj unikátní odkaz a začněte získávat provize ;-)


Hodně spokojených klientů a započítaných provizí přeje správce provozního programu (affil manažer) 

Marek Vančura


Případné dotazy, připomínky a podněty k článku pište na: affil@somavedic.cz 
nebo volejte na 730 675 049